پورتال yaemad

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال yaemad


سپاهان درب
شکایت پلیس از رفتار نماینده مجلس در فرودگاه
لیپوماتیک
مستند تاد هینز درباره گروه راک «اندی وارهول»

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خروج فیلم‌های بدون مجوز از بلاتکلیفی را مورد تأکید قرار داد و در عین حال گفت که هم اکنون در حوزه کتاب هیچگونه مسأله و مناقشه‌ای وجود ندارد.

سینماپرس: اسامی نامزدهای فیلمنامه‌نویسی بخش اندیشه‌های نو تألیفی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شدند.

سینماپرس: رئیس رسانه ملی در مراسم تجلیل برترین های مراکز استان ها در جشنواره های بین المللی و نیز انتخابات با اشاره به نقد صورت یافته پیرامون پوشش خبری رسانه ملی در قبال رخداد تروریستی اخیر تهران اشاره به الزامات و چارچوب هایی داشت که برای صدا و سیما به لحاظ امنیتی تعیین شده است. آیا پرداخت خبری به مساله ای مهم که مورد توجه رسانه های دیگر قرار گرفت، منع امنیتی دارد؟!

سینماپرس: سازمان سینمایی حوزه هنری در آستانه فرارسیدن روز قدس به منظور همدردی و همصدایی با ملت مظلوم فلسطین با صدور بیانیه‌ای از سینماگران برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس، دعوت به عمل آورد.

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه ای به معاونان و مشاوران و مدیران این وزاتخانه؛ بر حمایت از آثار ارزشمند با موضوع مقاومت و فلسطین تاکید کرد

سینماپرس: فیلم سینمایی" روزگار عشق و خیانت" به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داود بیدل جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سینماپرس: سودابه خسروی چهره پرداز سینما در رابطه با انتظارات خود از شخص رئیس جمهور و مسئولان فرهنگی دولت دوازدهم گفت: امیدوارم در دولت دوازدهم شاهد حضور سیاسیون در پست های مهم فرهنگی و هنری نباشیم؛ فرهنگ و هنر نیازمند حضور مدیرانی با تحصیلات مرتبط هنری و برخاسته از دل این جامعه کوچک است.

هافبک جوان استقلال روز شنبه در جلسه با مدیران نفت تهران تکلیف خود برای فصل آینده را مشخص می کند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال می گوید که بازیکنان حاضر در قطر به آسانی فوتبال این کشور را به مقصد ایران ترک نمی کنند.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تا چند روز آینده نظر نهایی خود را در خصوص مدافع افغانستانی حاضر در تمرینات این تیم اعلام خواهد کرد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/